Herman

Kom afspraken na w.b. tijdsplanning, toevallig was ik eerder thuis (-;

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Achteraf lijkt het of een ouder apparaat, terecht of onterecht, wordt afgekeurd en een nieuw apparaat, met de nodige kosten, wordt aanbeveelt.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur was vriendelijk en ruim op tijd* aanwezig (*niet op de aangegeven tijdsplanning) Ik laat nog wel een second opinion doen aangezien de HR-ketel mijn inziens heel goed werkt.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dat is inderdaad niet handig Herman, als de monteur er eerder is dan volgens het afgesproken tijdsblok, gelukkig was u thuis. Ik wil u bedanken voor het invullen van deze review, we zullen het meenemen als verbeterpunt. Verder heb ik het nog opgezocht voor u; helaas kon om meerdere redenen het toestel niet in contract genomen worden. Mochten wij u nog verder van dienst kunnen zijn dan horen wij het uiteraard graag!
Helga
Kemkens BV