Jan Lowissen

Meer moeite doen om toch een offerte te maken. Heb zelf op het internet gezocht en er zijn genoeg oplossingen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Bij de eerste inspectie van onze warmtepompboiler met ventilatie bleek dat deze zodanig is opgesteld dat de condensorruimte en compressorruimte moeilijk bereikbaar was door de aangesloten luchtkanalen. Daardoor is het onderhoudscontract niet doorgegaan. Daar onze installatie al 17 jaar oud is hebt ik om een offerte gevraagd voor vervanging. Een dag later heb ik een telefoontje gehad dat ze geen offerte konden maken het geen me erg tegen viel.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Ervaring van familie/vrienden

Wat viel u in positieve zin op?

Nu niet van toepassing.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste Jan, bedankt voor uw uitgebreide review. Jammer om te lezen dat u teleurgesteld bent in onze service. Ik ben nog een en ander nagegaan voor u en blijkt dat het hier om een collectief systeem gaat waar de hele straat gebruik van maakt. Als het juist heeft u wel een offerte ontvangen voor de ventilatie. Ik hoop dat ik u zo voldoende geïnformeerd heb.
Helga
Klantenservice Kemkens