Angela van den Heuvel

Beter communiceren onder elkaar en met klanten. Monteur kan wel zeggen wat ze gedaan hebben bij mij zei hij niks.
Dus ga ervan uit dat er niks was. De kachel is ook pas 3 jaar oud.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Omdat ze belooft hadden dat ze voor bepaalde tijd zouden komen i.v.m. ik moest gaan werken. Toen ze er niet waren heb ik gebeld. Ze zeiden we gaan het uitzoeken en bellen u terug. Ze belde niet terug. Uiteindelijk heb ik zelf terug gebeld. Nieuwe afspraak moeten maken. Voor niks thuis gezeten. 2e keer hebben zijn ze wel geweest. Monteur kwam moest ik nog een ding van de kachel zelf schoonmaken vroeg hij aan mij. Gedaan maar vind het wel raar ergens.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Geachte mevrouw van den Heuvel,
Ik ga uw klacht naar onze Feedback afdeling doorzetten zodat zij de klacht van u kunnen behandelen en naar de desbetreffende afdeling kunnen sturen om even contact te hebben met de monteur die bij u langs is geweest.
U hoort nog van ons.
Kemkens BV