Inplannen van de afspraak beter regelen. Als laatste klant van de dag heb ik 5 uur zitten wachten. In de herinneringsmail die daags tevoren wordt verstuurd moet dat beter aangegeven kunnen worden lijkt mij.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Mijn ketel maakt van tijt tot tijd een geluid dat ik niet kan thuisbrengen. Ik heb dat aangegeven bij de monteurs en het zou verholpen moeten zijn, maar dat is het NIET.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren super vriendelijk.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Wat fijn om even telefonisch contact met u gehad te hebben. Ik wil u graag bedanken voor het prettige gesprek.
Met vriendelijke groet, Helga
Beste mijnheer/mevrouw,
Wat jammer dat u anoniem reageert; ik zou u graag willen helpen met de storing. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen? Dit kan telefonisch via het telefoonnummer: 088-5050330 of een mailbericht naar onze klantenservice: klantenservice@kemkens.nl
U mag vragen naar Helga.
Kemkens BV