Bas Duymelinck

Probeer communicatiefouten te voorkomen, zorg ervoor dat de monteurs alle informatie hebben die ze nodig hebben om hun werk goed uit te kunnen voeren.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Ik zit net bij deze service. Mijn ketel was kapot en er zou pas in februari iemand kunnen komen om het te komen repareren en ze vroegen mij een mail te sturen met de merk en nummer van de ketel. Ik heb jullie de merk en nummer van de ketel opgestuurd, met foto's erbij en een uitleg van wat mijn ketel niet deed.
Ik werd enkele dagen later opgebeld om de afspraak te vervroegen naar de 25e van januari. Daar ben ik zeer tevreden over.
Op de dag zelf kwam de monteur mooi op tijd. Hij was erg vriendelijk, professioneel en volhoudend. Echter wist hij van niks, hij wist niet dat de ketel kapot was, welk merk of nummer het was. Blijkbaar is er ergens iets fout gegaan in de communicatie. Gelukkig gaf hij niet op, vond de fout en heeft de ketel gerepareerd.
Hopelijk wordt er gekeken naar waar de communicatiefout liep om dit in de toekomst te voorkomen.

Ik zou deze service aanbevelen, maar er is nog wat ruimte voor verbetering.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Vervroeging van de afspraak omdat de ketel kapot was, komend vanuit het bedrijf zelf.
Berichtje toen de monteur naar me op weg was.
Vriendelijke, professionele en volhoudende monteur.

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 4/5