Van der Vlies-Manupassa

Rij op postcodes dat voorkomt narigheid.Die zijn er toch niet voor niets. En als ze verkeerd staan en diegene geeft te kennen geen contract te hebben bij hun. Waarom word er dan niet gebeld naar de klant waar ze eigenlijk moeten zijn. Zou een hoop duidelijk maken. Maar je hoort totaal niets van Kempkes of de monteur die daar staat. Ze hebben toch mijn tel.nr.
Dat is klantgericht werken.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Het is 2x fout gegaan met de afspraak 2x op een verkeerd adres. Rijden niet op postcode. Dat maakt het pas afgesloten contract niet goed. Slecht begin. Kost mij 2 vrije dagen . Uiteindelijk hebben ze toch nog iemand gestuurd anders was ik weggegaan. Geen goede reclame. Men zei nadien dat er een IT'er er nu na zou kijken, ik hoop dat ze dat ook waar maken anders stap ik als nog op.
Zij betalen mijn vrije dagen toch ook niet terug dan verwacht ik wel de service waar ze voor staan.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Prijs/kwaliteit verhouding, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze als nog iets geregeld hebben.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Goedemorgen mevrouw Van der Vlies- Manupassa, bedankt voor het invullen van de review. Allereerst wil ik u, namens Kemkens, excuses aanbieden voor het verloop van de door u beschreven gebeurtenissen. Erg vervelend dat onze monteurs tot tweemaal toe niet op uw adres arriveerden. Ik ga dit bespreken met de planner van deze monteurs opdat dit niet meer voor gaat komen. Fijn om te lezen dat onze monteur uiteindelijk toch op de afgesproken dag bij u is geweest. Ik heb u zojuist gebeld maar kreeg geen gehoor. Mocht u mij hierover toch nog willen spreken dan kunt u bellen met 088-5050330.
Kemkens

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 2/5