Ik hoefde niets te ondertekenen, kreeg geen schriftelijk bewijs van de extra kosten, heb behoudens voornaam (Tim) geen volledige noch verwijsgegevens. Kaart in/ bij de CV is niet gevuld. Zie geen checklijst. Ik moet maar aannemen dat alles goed is, maar bewijs!
De monteur was heel netjes hoor, maar had liever wat meer op papier gehad. E.a maakte me onzeker. Als mijn auto onderhoud krijgt ontvang ik de checklijst. Vind ik duidelijk en her wordt voor getekend. Bij u is het aaname.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Zou niet weten waarom niet. Het werk leek me goed. Wijze van afspraak en nakomen was prima. Monteur werkte netjes en was vriendelijk. Kan als leek het kwaliteit van wer niet beoordelen en of vervanging nodig was. Maar het lijkt allemaal vertrouwd. Al 14 jaar werkt de CV goed.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Ervaring van familie/vrienden, Kennis en vakmanschap, Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Uitleg van bepaalde wekzaamheden

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Goedemorgen, ik begrijp dat u graag een toelichting op de uitgevoerde werkzaamheden had gehad. Ik raad u daarom aan om de werkbon bij ons op te vragen. Dit kunt u doen via 088-5050330 of via mail klantenservice@kemkens.nl
Kemkens

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 4/5