Leon

Afspraken nakomen en anders problemen oplossen en niet bij de klant neerleggen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Voor 2e keer heeft Kemkens zijn afspraken niet nagekomen. Vorig jaar kwamen ze bij een afspraak op de dag zelf niet opdagen. Ze gaven aan dat het een andere dag was ingepland. Los dat een fout kan gebeuren, gebeurde het nu weer. Vandaag hebben wij gebeld over het precieze tijdslot waarin de monteurs zouden komen. Nou blijkt dat ze niet komen vanwege meerdere storingen. Ze zouden hierover gebeld hebben (geen telefoon en/of voicemail gehad). Daarbij worden er afspraken gemaakt en wordt de klant de dupe van hun probleem. Daarbij hebben wij gewoon een sms + mailherinnering ontvangen dat Kemkens langs zou komen. Nou moeten wij onze planningen alweer om gaan gooien voor hoogstwaarschijnlijk een nieuwe afspraak. Echter is het dan maar weer de vraag of ze kunnen komen of de klant weer in de kou laten staan vanwege storingen.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

n.v.t

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dank u wel voor uw review.
Het betreurt ons dat de service van Kemkens niet naar tevredenheid is gelopen.
Graag willen wij u hierover benaderen maar helaas is uw volledige adres niet zichtbaar.
Wilt u dat wij alsnog contact met u opnemen verzoeken we u om een email te sturen naar:
klantenservice@kemkens.nl graag onder vermelding van uw postcode en huisnummer.

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 2/5