Zie mijn klacht als hierboven omschreven.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij dien ik een klacht in tegen de monteur van uw bedrijf, die vandaag 7 november bij mij is geweest, en tegen uw bedrijf.

De monteur heeft in mijn badkamer, teneinde een ontluchtingsmogelijkheid te zoeken van de radiator aldaar, een paneel van mijn plafond losgemaakt. Hij heeft niets kunnen vinden, en gezegd dat hij de radiator niet aan de praat kon krijgen.

Hij is vertrokken, en heeft mij laten zitten met een los plafondpaneel, dat ik zelf niet terug kan zetten.

Ik heb vanmiddag met de storingsdienst gebeld om dit te melden, en te vragen of de monteur terug kon komen om het karwei netjes af te maken.
De dame aan de telefoon heeft contact gelegd met de monteur; deze heeft verklaard dat hij niet het plafond heeft losgemaakt, maar ikzelf. Echter, dit hebben wij beiden gedaan teneinde verder te kunnen met de klus.

Vervolgens meldt de telefoniste mij haar gesprek met de monteur. Daarbij deelt zij mede dat er niemand meer komt, en dat ik dit probleem zelf op moet lossen.

Dit betekent dat ik, door toedoen van een monteur van Kemkens, achterblijf na een ontluchtingscontrole, met een los plafondonderdeel, plus het probleem van de radiator die nog steeds niet werkt. Bovendien hangen nu 2 plafondspots open en bloot in de doucheruimte, waardoor er een gevaarlijke situatie is ontstaan.

Ik zeg bij deze mijn onderhoudscontract bij u op, en trek de machtiging in die ik heb afgegeven om het bedrag van het contract maandelijks van mijn rekening af te schrijven.

U hoeft mij geen factuur te sturen, omdat er geen probleem is opgelost, en er zelfs een probleem is bij gekomen.

Aanstaande maandag 11 november komt er een klusbedrijf om mijn plafond in de badkamer te repareren. Dit zijn extra kosten voor mij.

HJM Klapper

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Niets

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Goedemiddag heer Klapper,
Erg vervelend om te lezen wat er gebeurd is. De heer Verbeek zal hierover contact met u op gaan nemen. Uw contract wordt per 31 oktober 2019 beëindigd. Omdat wij achteraf incasseren zal het laatste maandbedrag eind oktober worden afgeschreven.
Kemkens

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 0.5/5