In september is een monteur geweest voor onderhoud. Enige dagen later hoorde ik bij het inschakelen van de verwarming een lage bromtoon die soms overgaat in een hogere toon. Het duurt maar enkele seconden, maar ik hoorde het terwijl ik beneden televisie zat te kijken. Afspraak gemaakt om dit te herstellen. De monteur komt, ik wil hem laten horen wat er aan de hand is, terwijl ik de verwarming (die op zolder hangt) hoor aanslaan en de bromtoon produceert, zegt de monteur ik hoor niets, ik heb een slecht gehoor. Daarna lukte het niet meer om de bromtoon te laten horen, want hij was er niet meer. De monteur stelde voor de ventilator te vervangen en hij vertelde ook dat hij de schroeven van de kap van de ketel heeft vastgedraaid..... Volgende dag met ventilator terug, hulde voor de snelle service, maar dat bleek niet meer nodig omdat ik de bromtoon na het aandraaien van de schroeven niet meer gehoord heb. Voorlopige conclusie: de monteur die in september is geweest, heeft de kap niet goed vastgezet.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Weinig negatieve ervaringen

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat uw storing is opgelost.
Kemkens

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 4/5