P

Meer duidelijkheid en informatie geven over gang van zaken met betrekking tot onderhoudscontract.
Zorgdragen voor het maken van een afspraak na online registratie. Proberen te voorkomen van last-minute wijzigingen van afspraak. (In mijn geval een uur vantevoren.)

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Wel: Goed onderhoud uitgevoerd door monteurs.
Niet: Inplannen van een afspraak heeft lang op zich laten wachten en door drukte ook nog eens op het laatste moment verschoven.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

De bekwaamheid van de monteur en het harde werken

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review! Ik lees dat de eerste inspectie onlangs heeft plaats gevonden terwijl u vorig jaar al een contract heeft afgesloten. Dit is niet zoals het hoort! U had binnen 2 weken na afsluiten van het contract een afspraak met ons moeten hebben. Onze excuses hiervoor!
Goed om te lezen dat het onderhoud door onze monteur naar tevredenheid verlopen is!
Voor opmerkingen en vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.
Kemkens

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 3.5/5