Ga zo door.
Na groot onderhoud van de WTW unit is gebleken dat ik een nieuwe WTW unit nodig heb en aan de offerteprijs valt niet te tornen. Dezelfde unit met aansluiten ervan wordt goedkoper aangeboden, ruim € 350,= goedkoper. Het groot onderhoud kosten me al €265,=, Dan worden er dingen gedaan die bij het aansluiten van een nieuwe niet nodig zijn, dus betaal je dubbel. daarom bij offertes een openbare blik zou ik eventueel aanraden als suggestie.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Al van jongs af aan thuis bij ouders Kemkens later dus zelf.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Kennis en vakmanschap, Prijs/kwaliteit verhouding, Snelheid en levering, Ervaring van familie/vrienden

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het nog steeds is zoals vroeger

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dank u wel voor uw review. U heeft een aantal opmerkingen over de gang van zaken met betrekking tot het onderhoud en vervangen van de wtw unit.
Omdat u anoniem heeft gereageerd kan ik u hierover niet benaderen. Mocht u hier toch nog over willen spreken met de afdeling ventilatie dan kunt u deze bellen op 088-5050330 of mailen naar klantenservice@kemkens.nl

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 5/5