Hatice Meric

Dat er weinig intern wordt overlegd en eigenlijk veel gevraagd wordt maar niet gehandeld wordt met volledige informatie

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Ondanks dat er gevraagd is om wel 7 foto's te maken heeft kemkens niet rekening gehouden met een afvoer die geplaatst moet worden. Daarnaast is de plaatsing verricht door 1 monteur, waar ook nog steeds een lekkage aan de leiding is. Nog steeds niet opgelost. Ook nog 3 keer een monteur langs geweest voor het uitvallen van warm water en verwarming. Lekkage nog steeds niet verholpen.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Snelheid en levering, Prijs/kwaliteit verhouding

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Kom je afspraken na en wees kritisch met wat er nodig is voor het opstellen van een offerte en uiteindelijke levering. Gebruik je eigen monteurs voor installatie zodat je niet verantwoordelijk van je gaat afschuiven.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Geachte heer, mevrouw,
Wat vervelend om te lezen dat er iets niet goed is gegaan.
Wij hebben geprobeerd u te bellen maar momenteel bent u niet bereikbaar.
De klacht zetten wij intern door naar de juiste afdeling.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons te bellen op het telefoonnummer: 088-5050330.
Alvast bedankt.
Kemkens B.V.