Dennis Otten

Medewerkers die ik gesproken heb en de monteurs waren vriendelijk en werkte netjes en vlot

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Voortraject (offerte aanvraag en afhandeling) liep wat rommelig en installatie is redelijk deugdelijk maar verdiende qua afwerking niet de schoonheidsprijs

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Verwachte opbrengst/rendement, Prijs/kwaliteit verhouding, Alles-in-1-pakket(aanschaf en installatie)

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

heb in de 1e offerte aanvraag n.a.v. de offerte een vraag gestuurd die echter nooit beantwoord werd, waardoor de aanvraag lang geduurd heeft en ik getwijfeld heb of ik de offert wel goed zou keuren gezien er bij een vraag geen reactie kwam.

Installateurs hebben netjes (geen rommel) en snel gewerkt, waren vriendelijk, maar montage verdiend niet de schoonheidsprijs (scheef gemonteerde ophangbeugels, schoef door PVC-pijp, schroef naast bout waaraan expansievat is opgehangen, omdat de bout alleen blijkbaar niet voldoende dragend was. Ziet er rommelig uit. Al werkt alles wel gewoon naar behoren tot dusver.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Goedemiddag mijnheer Otten,
Dank u wel voor uw review, wij gaan uw aandachtspunten doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat daar een aandachtspunt van gemaakt wordt.
met vriendelijke groet,
Kemkens BV