De kwaliteit van de monteur die op 25-11 kwam was klantvriendelijk, wilde een stapje meedenken, gaf tips en gaf mij het idee dat hij wist waar hij over sprak!

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

ik zal een paar dingen uitlichten: bij contact over keuze ketel zijn een aantal dingen mis gegaan. de juiste ketel zou geplaatst worden. na afspraak bleek deze een dag van tevoren niet op voorraad! toezegging plaatsingstermijn is niet gehaald. advies thermostaat lijkt niet te kloppen. er werd gesproken over convectoren die maakten dat ik een bepaalde stand niet kon gebruiken terwijl ik die niet heb! bij plaatsing zijn de leidingen verkeerd om aangesloten. ik ben achtergelaten met een storing op het display van de ketel waardoor ik meteen een storingsmelding moest plaatsen.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Ervaring van familie/vrienden, Betrouwbaarheid van de leverancier

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

een schoolverlater niet alleen de installatie laten doen en een toelatingstest klantvriendelijkheid te laten doen

Score voor Kemkens CV-ketels: 2/5