Goed en eerlijk advies over de beste oplossing voor mij

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

De ketel kun je overal kopen, dus daarom zou ik Kemkens niet speciaal aanraden. Het advies was goed en er werd met me meegedacht over de beste oplossing voor mijn situatie. De administratieve afhandeling liet echter veel te wensen over. De adviseur gaf aan mij aan dat het opsturen van een foto met de ondertekende offerte voldoende was om het proces te starten. Dit is echter nooit opgepakt. Na diverse herinneringsmailtjes van Kemkens waarna ik de administatie belde bleek mijn offerte niet verwerkt te zijn. Vervolgens duurde het nog erg lang voor er een datum ingepland kon worden. eerlijk gezegd vond ik dat wat teleurstellend aangezien m.i. de vergissing niet bij mij lag maar bij Kemkens. Maar goed, het zij zo. Vervolgens wordt ook deze datum weer verzet. M.n. de orderafwikkeling vind ik dus voor verbetering vatbaar.

De monteur was vriendelijk, heeft de werkzaamheden voor zover ik kan beoordelen goed en netjes uitgevoerd en uitleg gegeven over het gebruik van de ketel. Wel heeft hij helaas door de muur geboord. Netjes gemeld overigens. Enige tijd later zag ik dat ook de trap ietwat beschadigd was. Waarschijnlijk door het transport van de ketel naar boven.

Kortom enkele plussen maar ook enkele minnen. Daarom een score in het midden.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies, Prijs/kwaliteit verhouding, Kennis en vakmanschap

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Betere en adequate administratieve afhandeling

Score voor Kemkens CV-ketels: 3/5