Cees van den Berk/ TIO-Leende

Ik heb eigenlijk geen negatieve punten ontdekt.
Enkel kernwoorden in mijn samenvatting in mijn logboek over de strategie en uitvoering van Kempkens:
Vakbekwaam, doelgericht, zorgvuldig, Correct.
Zelfs de afvoer van de oude installatie was tot in de puntjes geregeld.
Chapeau!

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Kemkens is een grote organisatie die al lang bestaat en als betrouwbaar te boek staat.
Kemkens kan mede daardoor een goede service geloofwaardig maken.
Dat is in de installatiefase ook ruimschoots gebleken in het vakmanschap en de professionele aanpak van de monteurs die de installatieklus uitgevoerd hebben. Er werd uitstekend werk geleverd.
So far so good!

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf én installatie), Persoonlijk advies, Kennis en vakmanschap

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Ga zo door! Ik denk dat het slim zou zijn als Kempkens zich vooral ook gaat profileren in het fenomeen microgrid.
Hier ben ik zelf al jarenlang intensief mee bezig om ideeën hierbij uit te werken. Dit wordt een activiteit die in de nabije toekomst een enorme vlucht al gaan nemen. Te meer omdat de gang van zaken bij de energietransitie in toekomst vooralsnog chaotisch zal gaan verlopen. Er zullen geregeld zaken enorm mis gaan en er zullen heel wat autonome restarts nodig zijn. Dan is het noodzakelijk dat je snel kunt beschikken over modulaire systemen, in de breedste zin van het woord.
Je moet dan ook snel kunnen beschikken over functiegerichte en vakbekwame technische teams.
Dat laatste is een probleem op zich, omdat die teams mee moeten groeien met de stand van de techniek.
Je leven lang blijven leren en motiveren!

Score voor Kemkens CV-ketels: 4.5/5
Woonplaats Leende