Rob en Gera

Is hierboven reeds genoemd.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Wel aanbevelen omdat de eerste contacten heel prettig verliepen (met afdeling verkoop) en omdat onze aanvraag heel snel gerealiseerd is.
Meer moeite hadden we met de na-afhandeling. Toen we belden werden we erg gemakkelijk opzij gezet. Hadden we het gevoel niet serieus genomen te worden.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Aanbod, Alles-in-1 pakket (aanschaf én installatie), Prijs/kwaliteit verhouding

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Enkele dagen na de installatie viel ons op dat er een leiding en daaraan twee snelkoppelingen onder veel spanning waren vastgezet. De ongerustheid over mogelijk toekomstig lekken kon niet weggenomen worden door de medewerker van Kemkens (werkvoorbereiding?), die het er wel mee eens was dat dit niet volgens de regels van de kunst was gemonteerd. Men schatte het risico anders in en men was niet bereid hiernaar te komen kijken en dit te herstellen. Er werd niet goed onderbouwd waarom er geen risico zou zijn. Wij voelden ons niet serieus genomen.

Score voor Kemkens CV-ketels: 4/5
Woonplaats Eindhoven