h.janssen

Uw dame bij de receptie/helpdesk en uw eigen medewerker

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

De monteur!! die de onderhoudsbeurt kwam uitvoeren had alleen een snuffel apparaat bij zich. Binnen 5 minuten wist deze man te vertellen dat wij in een levensgevaarlijke situatie leefden. De ketel boven op zolder gaf 33 ppm aan. We dienden de ramen open te zetten, hij zou met spoed een offerte laten uitbrengen, een nieuwe installatie was een absolute noodzakelijkheid en hij was verplicht om eigenlijk de verwarming af te zetten. Mijn leeftijd en die van mijn vrouw lieten ons direct bij ontvangst van de offerte de offerte tekenen. Navraag en zoekwerk heeft mij geleerd dat zijn verhaal en de kwaliteit van de ketel en zijn opmerkingen niet correct zijn en dat hier duidelijk sprake is van dwaling. Ik ben vanaf 15 april tot 27 mei in het buitenland en zal u direct nadien kontakten. Om uiteindelijk de juiste persoon te bereiken zou u mij een plezier doen om alvast de naam van uw directeur en zijn telefoonnummer aan mij per e-mail toe te zenden. Dat wij nadien nog een maand op een nieuwe ketel hebben moeten wachten is op zijn minst gezegd bijzonder.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Ben kritisch bij het inhuren van derden.

Score voor Kemkens CV-ketels: 0.5/5
Woonplaats best