Fabian

Bij dit bedrijf besteld omdat ze betrouwbaar overkwamen, maar dat was niet verstandig. Na de bestelling sturen ze een leverdatum binnen 7 dagen na bestelling. Vervolgens passen ze die net daarvoor doodleuk zelf aan naar een week later. Week later nog geen levering. Anderhalve week daarna zelf maar eens contact opgenomen waar het nu blijft en dan geven ze aan dat ze langs geweest zijn om te leveren, maar dat er niemand was. "Dan had je misschien even van te voren moeten laten weten dat jullie komen?!!". Nieuwe afspraak kan, maar dan moet je 4 weken wachten, omdat het druk is. Als je dan aangeeft dat dat niet kan en dat er een oplossing moet komen, omdat onze nieuwe werknemer toch echt snel zijn bureau moet hebben, dan komt er geen oplossing. Zelf aangegeven dat ze het kunnen verzenden met een koerier en dat we dan zelf de montage wel doen. "Dat kan zeker, maar dan komt er 150,- bij...??!!". Nogmaals verzocht om een fatsoenlijke oplossing, maar geen reactie. Toen heb ik maar mijn geld teruggevraagd en bij een andere webshop besteld die 2 dagen later wel komen leveren. Verloren maand!!

Score voor Kantoormeubelen.PRO: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee