D. Vangrieken

Waar moet ik hier beginnen:
1) De verkoop order die nadien telefonisch besproken werd, werd niet aangepast volgens de afspraken, Maar om geen tijd te verliezen toch maar de bestelling geplaatst. Uiteraard voegde ze er componenten bij die duurder waren dan het gevraagd.
2) Levering: Bij de levering zouden ze 1 uur vooraf bellen... ik ben zelf standige en moet mijn brood ook verdienen. Echter net wanneer ik terug op het punt sta naar een klant te vertrekken waar ik een afspraak bij had staan de mannen aan de deur. Gevolg: zelf de onderdelen in elkaar steken kwam dan ten mijnen laste
3) Levering was niet volledig" geen topbladen geleverd
4) De levering van de schuiven had de verkeerde kleur tov de rest van de kassen
5) Na telkens en voor de zoveelste x zelf te moeten bellen (aanspreekpunt was Dennis... niet verwachten dat die man je zelf terug beld hoor). Te horen gekregen dat nu blijkt dat ze die schuiven niet in een andere kleur kunnen verkrijgen... verontschuldigingen etc etc.. Moet wel zijn dat het net die schuiven waren waar ik via de telefoon had gevraagd deze te vervangen door vaste platen die wel in de correct kleur werden geleverd.
6) Goed nieuwe afspraak voor topbladen (de schuiven ging ik op eigen kosten wel ergens laten herspuiten). De levering zou gebeuren in de voormiddag en ik zou een track en trace ter beschikking hebben etc etc.

Nu is deze dag passee en nog steeds geen levering. We spreken ondertussen 17h28. Een hele dag thuis gebleven en niet kunnen werken. Verschillende malen gebeld echter bleven ze het antwoord niet te kunnen geven. 16h laatste x contact gehad met Dennis die er nog is vollenbak ging achteraan gaan. 17h25 nog steeds niets gehoord van Dennis.... uiteraard weten we dat deze man enkel verkooppraatjes kan maken maar u verder helpen... daar mag je donder op zeggen. De persoon die ik aan de lijn had wist natuurlijk van niets en was de laatste man op kantoor. En NU ???

Nog eens een dag thuis blijven en nog eens een hele dag inkomen mislopen !!!

Dit is de slechtste service die my ooit overkomen is voor een online bestelling en ik bestel alles online.

Geen enkel sterkpunt kunnen ontdekken.

Score voor Kantoormeubelen.PRO: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee