Op zich een goede ervaring. Wel een wat lange levertijd. In deze tijden zijn mensen verwend en willen een snelle levering. Wat wel vervelend was, was dat er na bestelling en betaling geen enkele reactie kwam en ik dus ook niet werd geïnformeerd over de bestelling en de leverdatum. Het duurde zelfs zo lang dat ik begon te denken dat ik was beetgenomen. Ik heb toen zelf gebeld en gelukkig is alles goed gekomen. Wel een verbeterpunt. Als dit niet was voorgevallen had ik zeker 4 sterren gegeven, maar nu blijft het bij drie.

Wat mij zeer goed is bevallen dat het bedrijf de geleverde materialen monteert en op de goede plek zet. Ook het verpakkingsmateriaal is meegenomen. Ook belangrijk dat ik een volgende keer gewoon op rekening kan bestellen.

Reactie Kantoormeubelen.PRO:

Beste,
Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling en review! Op deze manier kunnen wij onszelf blijven verbeteren. Onze excuses dat u niet eerder bent geïnformeerd omtrent de levertijd. Wij proberen en gaan dit verbeteren om mensen eerder te informeren.
Wij leveren de producten niet via een pakketdienst maar met eigen monteurs en bussen.
Mooi om te horen dat u al met al wel tevreden bent met de bestelling en levering hiervan. Wij hopen u in de toekomst weer tegen te komen en hopelijk zal die ervaring bij ons beter zijn!

Score voor Kantoormeubelen.PRO: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja