Schütt

Door de Corona was alleen mogelijk om via de webshop te bestellen. Maar hoe vertaal je een wens in een concreet en passend lingerie setje? Alleen door geduldig te luisteren en goede vragen te stellen en professioneel advies te geven heeft KANT mij een onvergetelijke Valentijnsdag bezorgd.

Luisteren, goede vragen stellen, professioneel advies. Gaat niet om het duurste product te verkopen maar om invulling te geven aan de klant wens. Gaat verder dan alleen klanttevredenheid.

Wellicht meer setjes op voorraad?

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Roy, Bedankt voor je mooie feedback. Hier kreeg ik kippenvel van. Jouw eventuele tip om meer setjes op voorraad te hebben, heb ik gezien. In deze tijd ben ik blij iets minder te hebben ;) hierdoor kunnen we je nog jaren bedienen en straks ook weer meer op voorraad hebben. Door Corona hebben de leveranciers minder voorraad en minder aanbod. En, bij ons is het what you see is what you get. Wij bieden niks aan wat we niet hebben dus hoef je ook niet lang op iets te wachten of de teleurstelling te krijgen dat het helemaal niet meer te verkrijgen is.
Fijn dat het gelukt is en ik hoop je in de toekomst nogmaals te kunnen helpen, online of helemaal leuk, in de winkel. Groetjes, Alexandra.

Score voor Kantamsterdam.com: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Lise Charmel Soir de Venise BH + String