Stefan van der Wielen

Supergoede persoonlijke service, helaas wel een gebrekkige website.

Persoonlijke service, gebeld worden door een bedrijf of je bestelling een cadeau is! Echt een super ervaring zelfs na alle goede verhalen die ik al had gehoord.

Maak een nieuwe goede website, zorg voor een goede filter functie, combineer artikelen die bij elkaar horen. Jullie hebben de mooiste produkten die best moeilijk te vinden zijn. Er zit een mismatch tussen jullie persoonlijke service en de website die best wat frustrerend werkt en waar een enorm kanaal ligt, mochten jullie dit willen gebruiken. Misschien is het een idee om jullie doelgroep eens in de winkel door jullie website te laten navigeren en mee te kijken en te ervaren.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je onze webshop niet gebruiksvriendelijk vindt. Nu is ons eerste doel ook dat via de website, klanten naar de winkel komen. Sommige klanten laten weten dat ze het een fijne site vinden. Waarschijnlijk zocht jij naar iets wat dus niet heel duidelijk was. Gelukkig hebben we je wel blij kunnen maken. Fijn dat je wel een fijne beleving aan het shoppen bij ons over gehouden hebt. Bedankt voor je tip ook. Wij laten het op ons inwerken en doen aanpassingen waar mogelijk. Vooropgesteld, de webshop doen we ernaast. Focus ligt op de stenen winkel. Mag ik je daar ook eens uitnodigen? Enne... veel plezier van het aangekochte artikel. Groetjes, Alexandra.

Score voor Kantamsterdam.com: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Body