Er werd geen behandeling aangeboden, vooral rust geadviseerd. Geen oefeningen of onderzoek naar oorzaak klachten. Na rust periode 1 oefening mee gekregen, halfslachtig uitgelegd, en toen heen gezonden met een afspraak over 3 maanden. Klachten zijn weer terug…Nieuwe afspraak lijkt me niet zinvol, zoek naar een nieuwe fysio
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.