Reviews

9.2 / 10
3687 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Anoniem

9/10

Ik vond het prettig dat ik gewoon met hem kon praten over de behandeling en oefeningen die ik moest of kon doen in overleg.
het was een korte behandeling met hem i.v.m. vakantie.(inval)
Verder had ik het idee dat hij wel zeer kundig is.
kortom zeer tevreden.


Score voor De Fysioclub: 4.5/5