Nicole staat goed aangeschreven en ik werd geadviseerd richting haar vanuit mijn arts. Ze behandeld goed en haar begeleiding is erg fijn en toegepast op het ritme van de patiënt. Iedereen is anders in zijn of haar herstel en daar past ze zich perfect op aan!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.