Er werd goed met mij mee gedacht. Over de oefeningen maar ook over hoe dat ik weer zou kunnen opbouwen met mijn werk zodat ik niet weer mijn rug ging overbelasten. Ik voelde me op mijn gemak bij mijn fysiotherapeut en dit vind ik zelf een belangrijke zodat ik alles over mijn klachten durf te zeggen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.