Reviews

9.2 / 10
3687 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Anoniem

6/10

Het was korona en ik vind dat de apperaten niet afgepoetst werden .ik voelde mij daar niet prettig bij . en dat werd helemaal naar mijn menening niet seriuus genomen .en daarom kom ik daar niet meer .mensen liepen zo naar binnen zonder mondkapje .


Score voor De Fysioclub: 3/5