Het was korona en ik vind dat de apperaten niet afgepoetst werden .ik voelde mij daar niet prettig bij . en dat werd helemaal naar mijn menening niet seriuus genomen .en daarom kom ik daar niet meer .mensen liepen zo naar binnen zonder mondkapje .
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.