Ik was al na 4 behandelingen van mijn ergste pijn af. hij gaf duidelijk uitleg over de oefeningen, corrigeerde als het niet goed werd uitgevoerd door mij en gaf duidelijke tips voor thuis. vond het ook heel fijn dat ik serieus genomen werd, als een oefening nog niet ging deden we gewoon een andere oefening. al bij al super tevreden.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.