M

Nog steeds geen oplossing geworden?!
Referentie: 133071698

Tapijten veel later geleverd dan aan gegeven, Verpakking beschadigd waar door matten vuil en beschadigd aan gekomen zijn + grote kofferbak mat geplooid opgestuurd waar door deze beschadigd is..

Na meer als een maand dan eindelijk een reactie met sorry het is druk vanwege de feestdagen! Maar nog steeds geen oplossing geen nieuwe tapijten opgestuurd of mijn geld terug gehad!! Klantenservice dikke 0 & zal er alles aan doen om mijn geld of tapijten te krijgen zeer schandalig hoe ze hier te werk gaan!!

Als jullie dit leze graag met een oplossing komen ipv klanten 2 maand te laten wachten!!

Heel slechte service!

Juiste levering datum aan geven alles netjes opsturen en Antwoorden op mails en klanten helpen!!!

Reactie Just Carpets:

Beste M.
Bedankt voor je review. Door de feestperiode was het inderdaad extreem druk waardoor we niet alle mails op tijd hebben kunnen beantwoorden of oppakken. In uw geval was het mijn fout omdat ik uw klacht niet goed heb doorgezet, waardoor deze te lang onbeantwoord bleef. Hiervoor nogmaals mijn excuses. Dat het pakket dan uiteindelijk ook nog beschadigd aankomt betreuren we uiteraard, alleen hebben we geen grip op de bezorging bij UPS zodra de bestellingen onze productielocatie verlaat. We proberen alle klachten zo goed mogelijk af te handelen, in uw geval had dit zeker sneller en beter gekund.

Score voor Just Carpets: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee