Hans Winckler

Uitstekend, beleefd en snel de juiste achtermatten geleverd.

Vakkundigheid Beleefd

Afleveren door UPS laat te wensen over, bij ons appartement dient eerst het huisnummer te worden ingetikt daarna bel teken als je dat niet doet gaat de bel niet over.Vermoedelijk heeft de medewerkster van UPS dat niet goed gedaan, toen de bel uiteindelijk over ging en mijn vrouw meedeelde ik doe open, kwam ze schelden de ingang binnen gooide de bestelling op de grond en liep scheldend weg. Ik probeerde nog bij de bus haar het een en ander mee te delen, maar dat had geen nut.Ze bleef schelden. Zwaaiend liep ik weg.Toen de tweede keer de juiste achtermatten bezorgd zouden worden, waren we de hele dag thuis, toen ik na half twee niets hoorde zag ik tot mijn verbazing een briefje dat ik het pakket bij Apollo in het centrum kon ophalen terwijl we thuis waren. Volgens mij is dit een wraakneming van UPS .Uw bedrijf treft geen blaam. Maar gezien de onbeschofte wijze van levering van UPS ben ik huiverig weer iets bij u te bestellen.Terwijl uw service beleefdheid en vakkundigheid en bereidheid klant vriendelijk is.

Score voor Just Carpets: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Land NL