Super hulp gehad!
Uw beoordeling
Ik ben geholpen door Bas Wielink en ben super goed geholpen. Ik had er zelf weinig vertrouwen in en vond het erg spannend maar dat heeft hij goed aangepakt. Vond het fijn dat ik het aan hem kon overlaten.
Ik ben geholpen door Bas Wielink en ben super goed geholpen. Ik had er zelf weinig vertrouwen in en vond het erg spannend maar dat heeft hij goed aangepakt. Vond het fijn dat ik het aan hem kon overlaten.