Mehdi

Goed, nauwkeurig, snel en vooral responsief advocatenbureau, die als goede sparringpartner dient.

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en vooral dienstverlening van Juristen Arbeidsrecht Nederland, het begon al met een warm ontvangst van Marc, die samen met mij de casus en mijn bevindingen goed geanalyseerd heeft.

Daarna heb ik de afwikkeling en het ontslagproces (bedrijfseconomisch ontslag) samen met Floor afgerond en samen hebben we het maximale uitgekregen. Ook fair dat de advocaatkosten door de werkgever gedekt worden.

Kortom, Juristen Arbeidsrecht Nederland is naar mijn mening echt een bureau wat de moeite waard is en no-nonsense te werk gaat, wat er voor zorgt dat je min mogelijk (waardevolle) tijd verliest. Mocht je ook te maken hebben met (bedrijfseconomische) ontslag en je zoekt een sparringspartner, dan raad ik Juristen Arbeidsrecht Nederland zeker aan, ze scoren niet voor niks gemiddeld een 9,4! Kortom, dit is hoe een bedrijf eigenlijk hoort te zijn en wat klantvriendelijk en "going the extra mile" betekent.

Tot slot, ga vóóral zo door en dan verwacht ik niets anders dan succes!

Score voor Juristen ArbeidsRecht Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: