job kuizenga

Begn veelbelovend, slordig en gemakzuchtig in executie.

Uw beoordeling

Begon krachtig, maar er werd slordig gewerkt (spelfouten en datafouten in voorstellen) en voor mijn gevoel erg makkelijk omgegaan met tegenvoorstellen, waar eerder vanuit dezelfde persoon werd geadviseerd om voor veel meer te gaan. het leek alsof het zo snel en makkelijk mogelijk moest worden afgerond en dat heb ik niet als heel fijn ervaren in een periode waar ik juist een jurist inschakel om scherp te zijn en voor mij te vechten.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Het is spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. De behandeling van uw zaak vond plaats onder tijdsdruk. Dat mag echter geen excuus zijn om slordig en gemakzuchtig te werken, want we zijn gewend om onder tijdsdruk te werken. We hebben inderdaad voorgesteld om in de onderhandelingen een tegenbod naar de werkgever te doen met een hoge vergoeding, waarbij de definitieve uitkomst meestal lager uitvalt. Dat is onderdeel van de onderhandelstrategie. Helaas blijkt nu dat we niet duidelijk met u besproken hebben welke ontslagvergoeding realistisch was en dat de uiteindelijke vergoeding dus lager zou uitvallen. Daar moeten wij beter op letten. We hebben elkaar nog uitgebreid telefonisch gesproken. U bent gelukkig wel tevreden over de behaalde ontslagregeling : een ruim 2 keer zo hoge ontslagvergoeding als het eerste bod van uw werkgever + een extra maand vrijstelling van werkzaamheden.
Met vriendelijke groeten,
Juristen Arbeidsrecht Nederland

Score voor Juristen ArbeidsRecht Nederland: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: