Deskundig, snelle (re)actie, heldere uitleg, kortom TOP!

Uw beoordeling

De goed en betrouwbaar uitziende website en de heldere uitleg daarin hebben mij doen besluiten contact op te nemen met Juristen Arbeidsrecht Nederland om mijn VSO te laten beoordelen. Het eerste telefonische contact met dhr. mr. Robin Sieverdink verliep erg prettig en heeft mij doen besluiten om verder met dit kantoor in zee te gaan.

Het stokje is verder overgenomen door mevr. mr. Julia Groen die mijn VSO heeft beoordeeld en met mijn werkgever in onderhandeling is gegaan met als resultaat een "UWV-vriendelijke" VSO, een (fors) hogere transitievergoeding en een (eveneens fors) hogere vergoeding voor de gemaakte juridische kosten. Verder heeft zij mij voorzien van nuttige tips en aanwijzingen m.b.t. het aanvragen van een WW uitkering. Tijdens het hele proces ben ik prima op de hoogte gehouden en is mij eerst om toestemming gevraagd waar dat nodig was.

Ondanks het feit dat wij nooit persoonlijk kennis hebben gemaakt (alle communicatie verliep per email of telefonisch), heb ik de contacten met mevr. Groen als zeer prettig ervaren en ben ik meer dan tevreden over haar inzet en het door haar bereikte resultaat. Mevrouw Groen, zeer bedankt!

Score voor Juristen ArbeidsRecht Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: