Anne

Slechte service.
Al de 2e keer dat ik tijdens een bezoek van de tafel wordt weg gestuurd omdat de tafel gereserveerd moest worden voor een kinderfeestje. Er stond geen bordje op die tafel toen ik er ging zitten.
Er waren ook geen andere vrije tafels beschikbaar. Ik moest maar boven gaan zitten. Maar door mijn handicap kan ik niet naar boven of op een barkruk. Er moesten uiteindelijk 3 medewerkers na elkaar langs komen op het op te lossen.
Was mijn schuld werd er gezegd omdat ik op een druk tijdstip reserveerde. Maar dan moet dat tijdvak niet beschikbaar staan op de site! Ik kan toch niet zien hoeveel kinderfeestjes jullie hebben! Ik zou aan een losse stoel al genoeg hebben, de pubers die ik mee had, waren toch aan het springen. Uiteindelijk werd een ander kinderfeestje naar boven verplaatst en mocht ik van een kleine tafel naar een hele grote lege tafel. Snap jij het nog?
Leuk al die feestjes, maar daar hoeven losse bezoekers toch niet voor te lijden?
Dit was de laatste keer dat ik hier ben geweest.

Reactie Jumpsquare Arnhem:

Beste Anne,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad, onze excuses voor het ongemak. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare

Score voor Jumpsquare Arnhem: 0.5/5