Deskundigheid adviseur
De toegevoegde waarde voor mij persoonlijk
Brochure/website
Nakomen van afspraken
Persoonlijke aandacht van / ‘klik’ met adviseur

Ik heb mijn outplacementtraject bij JP Loopbaandiensten ervaren als prettig en professioneel. Bij de intake en in het traject zelf was het voor mij helder wat ik verwachten kon en die verwachtingen zijn waar gemaakt: aan het eind van het traject ben ik gezond weer aan het werk. Beter dan sommige andere bureaus vond ik, heeft JP Loopbaandiensten een groot netwerk van werkgevers in verschillende sectoren en meerdere ervaren coaches met expertise in loopbaantrajecten en jobhunting. Daarom koos ik voor JP Loopbaandiensten.

Mensgericht: bij de intake werd er naar mijn persoonlijke hulpvraag gekeken.
Flexibel: toen mijn hulpvraag bleek af te wijken van de outplacementvraag kon het traject aan mijn behoeften worden aangepast.
Sensitief: de coaches waren zeer ervaren in hun werk, met ruime mensenkennis, intuitie en gevoel voor mijn proces

Verbeterpunten of tips?

Ik ervaarde geen grote match met het type banen dat volgens mijn profielschets bij mij zou passen. Er zijn wellicht sensitievere tests te gebruiken?
Trainingen werden in Zwolle gegeven, dus dat betekende voor mij wat reizen. Trainingen in Groningen zouden dat punt verbeteren voor mij.
Door de inzet van meerdere coaches was het voor mij soms onduidelijk wie "de leiding" had. Wellicht kunnen coaches nog wat scherper afstemmen daarin, met name in vakantietijd.

Welk traject hebt u gevolgd bij ons?

Outplacement

Wat is uw leeftijd?

30-39 jaar

Score voor JP Werkrevisie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gevolgde training: