Rick

In de showroom eiken tafelblad met charcoal kleurstaal uitgekozen, alleen kon JORG de kleur niet realiseren. Het blad bleef veel te licht. Als alternatief werd voorgesteld om de tafel compleet zwart te spuiten. Daarmee akkoord moeten gaan op voorwaarde dat de tafel, indien deze niet beviel, kon worden teruggestuurd en het aankoopbedrag zou worden teruggestort. Met die voorwaarde ging de verkoopafdeling van JORG akkoord en dat werd per mail bevestigd. Na leveren van zwarte gespoten tafel waren wij, jammer genoeg, niet tevreden. We hebben aangegeven de tafel te willen laten retourneren, zoals afgesproken. Opeens bleek dat toch niet zomaar mogelijk en kregen we de opmerking naar ons hoofd 'hoe denk je dat wij de kosten moeten gaan dekken??'. Ongelofelijk onprofessioneel en een dramatische service. We balen al ontzettend dat JORG de tafel zoals aan ons verkocht (en nog altijd wordt aangeboden op de website) blijkbaar niet kan worden gerealiseerd door hen. Daarvoor is nooit excuses gemaakt. En daar komt het niet nakomen van een gemaakte afspraak over retourmogelijkheid bovenop. Kortom, JORG komt haar afspraken niet na, terwijl het zwart op wit staat. Ik raad iedereen af om bij JORG een aankoop te doen! Wanneer we het ons geld niet snel terug krijgen, zullen we andere stappen moeten gaan nemen.

Bieden tafel aan met kleurstalen die niet te realiseren zijn. Pure misleiding!

Score voor JORG-Steigerhout.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Tafel eiken met charcoal behandeling