Floortje

Helaas een zeer slechte ervaring, na een behoorlijk lange tijd en meerdere telefoontjes na 12 weken eindelijk ons marmeren blad + stalen poot geleverd gekregen.
Er kwam maar 1 persoon die het blad niet naar binnen mocht brengen dus moest ik zelf even ter plekke een paar mensen regelen.
Die avond hebben we het blad op de poot bevestigd met kit. Helaas was de volgende dag een flinke beschadiging zichtbaar op het marmeren blad. Gelijk contact opgenomen en de vriendelijkheid verdween als sneeuw voor de zon. Ik moest maar even een mailtje sturen want de eigenaar is niet telefonisch voor klanten bereikbaar. Ik kreeg een mailtje terug dat ik 10 % korting kon krijgen op het blad. Het blad terug nemen was geen optie omdat het bevestigd was.
Uiteraard ging ik daar niet mee akkoord en ben inmiddels ruim een maand verder en nog steeds krijg ik geen bericht van meneer Jan.
Ik heb al benoemd dat ik het tot aan het hoogste hof aan zal strijden en komende uit een advocaten familie is dat geen probleem!
Maar lieve mensen denk goed na voor je hier iets besteld.... men is heel vriendelijk tot de centen binnen zijn en de service niet zou moeten stoppen !

Genoeg

Score voor JORG-Steigerhout.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Marmeren tafel met stalen poot