Zeer negatieve ervaring opgedaan met Jorg in de levering en afwikkeling van onze bestelling.
Wij hebben een stapelbed besteld bij deze firma en op lokatie in Naarden gevraagd of wij spiralen van Auping kunnen gebruiken ipv lattenbodems. Hier werd bevestigend op gereageerd. Na levering van een minder goed gehumeurde bezorger van Jorg, hebben wij het bed in elkaar gezet (dat werkt op zich prima trouwens met goede aanwijzingen). Toen mijn dochtertje (5 jaar) haar nieuw bed uitprobeerde, stortte zij met spiraal en al naar benden. Gelukkig lag mijn zoontje er nog niet onder! Jorg begon vervolgend een gehaal en getrek met ons dat wij er zelf voor gekozen hebben om geen lattenboden van hen te gebruiken...eehhh, daar hadden wij bij bestelling duidelijk naar gevraagd, tja leermoment voor ons want dat was natuurlijk een verkoop moment voor Jorg, en dan kan waarschijnlijk veel. Maar goed Jorg koos voor edit gehaal en getrek ipv van te vragen hoe het met ons dochtertje gaat. No worries, ieder zijn eigen keuze van gesprekstof en interesse……...Vervolgens is het een hele discussie geweest om dit weer goed te krijgen. De beschadigde onderdelen zijn vervangen en wij hebben extra lattenbodendragers gekregen en 1 lattenbodem voor het bovenste bed gekregen na flinke discussie. Nb heeft de tweede bezorger bij levering van de lattenbodemdragers zelf geconstateerd dat de ruimte waar de lattenbodem/spiralen in komen te liggen vreemd genoeg 1 cm te breed zijn vervaardigd….dat verklaard wellicht waarom onze dochter dit avontuur beleefd heeft. Vanwege de wijze waarop wij te woord zijn gestaan na het voorval: Nooit meer Jorg, wat een nare ervaring!

uiterlijk

Klantvriendelijkheid is echt abominabel na verkoop
Communicatie
Planning
Veiligheid product

Score voor JORG-Steigerhout.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Stapelbed