Willemijn van den Berg

Jammer maar wij zijn erg teleurgesteld in de service van JORG! Levering van de tafel pas na 10 weken maar ja, kan gebeuren. Toen bleek de chauffeur de poot van de tafel niet bij zich te hebben. Hij vond het heel vervelend en beloofde dat de poot de volgende dag gebracht zou worden, óf per post verzonden zou worden. Jammer, maar kan gebeuren. Maar even met de bordjes op schoot gegeten.
De volgende dag werden we gebeld: de poot kon pas een maand later geleverd worden want deze week lukte dat niet meer en daarna ging men met vakantie en per post verzenden kon ook niet. We konden de poot wel zelf ophalen.
Compensatie voor deze slechte service kon niet gegeven worden, want daar doet men niet aan bij JORG. De poot dus maar opgehaald ( niet naast de deur en onze auto rijdt niet op water). Thuis de tafel in elkaar gezet waarbij we meteen aan de onderkant van de poot zagen dat die al een keer gebruikt was. Kennelijk is er niet gekeken waarom die poot geretourneerd was, het ding was nl. stuk en het tafelblad stond helemaal schuin. Ook nu weer geen service, we moesten zelf nog een keer op en neer naar Naarden om de poot om te ruilen. Nu hebben we een prachtige tafel maar ik kan er niet van genieten door de nare bijsmaak.
Het is afschuwelijk hoe men daar met klanten omgaat!

Er worden mooie meubels gemaakt.

Zoek de betekenis van de spreuk:' de klant is koning' eens op!

Score voor JORG-Steigerhout.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Steigerhouten mozaiektafel