Sjaak de Jong

Ongeveer 2 jaar geleden een nieuwe steigerhouten tuintafel gekocht, toen prima service en een hele mooie tafel.
Maar dit jaar opnieuw een dergelijke tafel gekocht, levertijd was erg lang maar dat was bij de bevestiging vermeld. Geen probleem dus.
Woensdag voorafgaande aan de levering een mail ontvangen dat deze de volgende maandag geleverd zou worden, op vrijdag vervolgens gebeld voor het tijdstip van aflevering, toen kregen wij te horen dat de levering niet door zou gaan, het was dan 2e Pinksterdag. Op onze vraag de tafel dan 1 dag later te leveren kregen wij O op ons request.
De woensdag daaropvolgend weer een mail van Jorg, de tafel zou de volgende maandag worden bezorgd, de vrijdag konden wij bellen over het tijdstip van aflevering.
Dus vrijdag gebeld en op de vraag hoe laat de tafel geleverd zou worden werd ons verteld dat de levering niet doorging, de tafel zou niet klaar zijn en men zat met onderbezetting.
Dus wanneer wij niet gebeld zouden hebben hadden wij de maandag de hele dag zitten wachten, zonder dat er tafel zou worden afgeleverd.
Beide keren werd door een aardige mevrouw van Jorg een standaard excuus uitgesproken.
De woensdag daarop volgend weer een mail van Jorg, de tafel zou nu echt de komende maandag worden afgeleverd, vrijdag konden wij weer even bellen over het tijdstip van aflevering.
Vrijdag dus gebeld en er werd medegedeeld dat de tafel op maandag tussen 14.00 uur en18.00 uur zou worden afgeleverd.
Opnieuw een vrije daggenomen maar om 13.30 uur kregen wij een telefoontje van een dame van Jorg, de tafel was nog steeds niet klaar en men zat met onderbezetting..........
Twee vrije dagen opgenomen maar geen tafel.
Dus heb ik Jorg gebeld en om compensatie hiervoor te vragen.
De aardige mevrouw vertelde mij dat ik een dag later hierover een mail zou ontvangen.
En ja die heb ik inderdaad gehad, voor de tafel can Euro 581,00 kreeg ik een bedrag van Euro 30 als compensatie.
Ik heb een tegenvoorstel gedaan om het bedrag af te ronden op Euro 500,00.
Als antwoord kreeg ik toen dat de persoon die mij Euro 30 compensatie had geboden hiertoe helemaal niet bevoegd was.
Jorg was bereid om de tafel op een dag na 18.00 uur af te leveren en dit vond men een hele goede compensatie voor de 2 onnodig opgenomen vrije dagen.
Als slotreaktie heb ik Jorg medegedeeld dat ik ook compensatie van Euro 30 niet wilde hebben, gewoon de tafel afleveren, dan zou ik het volledige bedrag bij aflevering betalen.
Tevens heb ik toen gevraagd mij per omgaande uit het klantenbestand te halen, dit is dus ook niet gebeurd anders had ik dit klanttevredenheidsonderzoek nooit op mijn mailadres mogen ontvangen.

Afgelopen maandagmiddag een telefoontje van de chauffeur van Jorg of hij de tafel toch voor 18.00 uur mocht afleveren, natuurlijk was dit prima gaf ik als antwoord aan de chauffeur.

Kort daarna werd de tafel bezorgd door een hele aardige chauffeur van Jorg, de tafel gelijk betaald.
Het is opnieuw een mooie tafel maar ik heb Jorg uit mijn bestand geschrapt, hoe men daar met klanten omgaat, respectloos.
Al zou Jorg mij een volgende tafel gratis aanbieden, never en nooit doe ik nog zaken met Jorg.

Sjaak de Jong
Aalsmeer

Goed en degelijk produkt

Jorg straalt het gevoel uit dat een klant blij mag zijn dat Jorg zaken met hen wil doen, hooghartig en een service van drie keer nul!,,,,,,
Doe daar iets aan, niet meer voor mij, maar wel voor anderen.

Score voor JORG-Steigerhout.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Steigerhouten tuintafel