Op 15-09-2017 een eettafel besteld.Op 21-09 is de tafel geleverd laat in de avond.Bij het nakijken zin wij dat er een behoorlijke beschading op het eiken blad zit.Gelijk foto’s gemaakt en gemaild.Oo basis daarvan een mail terug ontvangen dat het in het houtsoort zit.Telefonisch contact gehad met Chantal en gelijk word je onbeschoft te woord gestaan ze laat je als klant niet eens praten ik heb de verbinding verbroken.Weer foto’s gemaild en toen moest het blad opgehaald worden want inderdaad dat hoort niet, akkoord mee gegaan en vervolgens een mail retour oh nee we halen hem niet op want het is een tafel uit de ‘koopjeshoek’ een tafel met korting.Nou uit principe hoe je behandelt word als klant de tafel retour laten ophalen.Na veel mails gestuurd te hebben kwamen ze eindelijk op 6-10 de tafel ophalen.Klant vriendelijkheid is ver te zoeken in dit bedrijf.Ze hebben er zelf geen verstand van wat ze verkopen en wat de beschrijving is op de website.Ik raad iederen aan om foto’s te maken van het product en de beschrijving want dan is het een makkelijke zaak voor verdere stappen te ondernemen.

Vriendelijke chauffeurs erg behulpzaam

Klantvriendelijkheids training

Score voor JORG-Steigerhout.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Eet tafel