Mariëlle Cltr

Warm welkom met een leuk tasje of flesje water ? Nee niks zoveel geld betaald en je moet letterlijk zelf alles regelen. Ik vraag mezelf af wat ‘jolange’ hierin voor mij heeft gedaan ? Helemaal niks de credits gaan naar de gene die ons les heeft gegeven. Daar niks over te zeggen. Het is net een broedmachine en gaat niet meer over kwaliteit maar om geld geld geld !! Van een goedkope opleiding naar een duurdere betaal je 75€ per persoon om om te boeken wat belachelijk is. En de reader van 17.95€ zijn een paar a4 tjes die je zelf moet uitprinten… je bent te groot aan het worden. Ik had jolange ook verwacht in het gebouw. Maar nee zzp ers Okkk.
En wat is het verschil tussen een certificaat en een diploma ??? Het zijn dezelfde papiertjes ? Ik wil het snappen maar is gewoon pure misleiding door bepaalde woorden te gebruiken om mensen te lokken zo heb ik jolange ervaren !!!

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Mariëlle,
We zijn blij dat de opleiding en de docent naar wens zijn geweest. Aan alle administratieve handelingen zitten administratiekosten aan verbonden. Als we al deze handelingen gratis zouden moeten doen, kunnen we deze kosten niet dragen. Voor deze mensen zouden we dan de opleidingen duurder moeten maken en dat wil niemand. De readers zijn digitaal om rekening te houden met duurzaamheid. Wij zijn CRKBO & NRTO erkend. Wat zeker wel een verschil maakt in een certificaat of diploma bij Jolange Opleidingen.
Team Jolange

Score voor Jolange Opleidingen: 2/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee