N

Masterclass mesogun gehad. Veel uitgelegd gekregen over neus filler en lip filler. Als ze uitlegt legt ze het wel goed en duidelijk uit.

Bijna niks uitgelegd gekregen over kaaklijn en jukbeenderen filler. Zelf wel gevraagd, maar een gehaast antwoord gekregen.

Teveel tijd besteed aan een model die de docent kende, die wou neus filler /lip filler &neus-lippen plooi. terwijl we die onderdelen al hadden gehad. De docent ging van die model de neus-lippen plooi doen en wij moesten wachten. Waardoor we weinig tijd hadden voor mesotherapie voor haaruitval/ sommige cursisten dat helemaal niet hebben gedaan of uitgelegd gekregen. Voor Kaaklijn en jukbeenderen geen tijd gehad voor een goede uitleg erover en hoe je het uitvoert op een model (niet gedaan). Over cellulitis hebben we het ook niet gehad.

Ik hoorde de andere cursisten onderling zeuren en balen dat die stof niet is besproken.

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste N,
Vervelend om te horen dat de opleiding niet naar wens is geweest. We hebben contact met jou gehad en een passend voorstel gedaan. We wachten jou reactie af waarna we jouw ervaring kunnen omzetten naar een positieve!
Team Jolange

Score voor Jolange Opleidingen: 2/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee