J. Hardt

Cursus picolaser:

Ik heb een leuke dag gehad tijdens de opleidingsdag van de Picolaser. De docente was een spontane vrouw die ervoor zorgde dat er een relaxte sfeer was. Je merkte ook dat zij veel ervaring heeft in haar werk en deze wist over te brengen.

Wat ik wel een tegenvaller vond is dat er aangegeven wordt dat de cursist dient te beschikken over alle materialen voor de opleidingsdag. Ik heb een mail gestuurd naar jullie of we ook daadwerkelijk alle producten gaan gebruiken, hier op was 'ja' het antwoord. Terwijl wij tijdens de opleidingsdag een aantal producten niet gebruikt hebben en ik dus nu ook niet weet wanneer je deze kunt gebruiken in de praktijk.

Ik heb mij voornamelijk ingeschreven voor het leren van het verwijderen van een tatoeage, echter is hier helaas te weinig aandacht aan besteed en zijn we heel snel door de praktijk gegaan, waardoor er geen tijd meer was om de juiste nazorg te geven aan mijn model (eventuele creme, coldpack en de behandelde plek niet ingepakt werd).

Daarnaast heb ik in de checklist gelezen dat er een koffie/thee automaat staat en dat je gepast geld moet meenemen, maar toch wil ik even zeggen dat ik het bijzonder vind dat je je eigen koffie moet betalen gedurende de hele opleidingsdag en dat je ook nog rekening moet houden dat je het gepast hebt. Dit heeft mij niet echt een verwelkomend gevoel gegeven.

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste J,
Bedankt voor jouw feedback. We zien wel dat je de opleiding als erg leuk hebt ervaren maar dat er wat zaken niet helemaal naar wens waren. Wij hebben direct wat met jouw feedback gedaan, altijd fijn als mensen met ons meedenken. Bedankt daarvoor.
Wel vinden we het jammer om te lezen dat je ons, ondanks de leuke lesdag maar 1 ster hebt gegeven. Wij hebben jou daarom voorgesteld om de lesdag opnieuw te komen volgen zodat ook de onderdelen die nog niet helemaal naar wens zijn, alsnog positief kan worden afgesloten. Wij hebben nog geen reactie gekregen op onze mail met ons voorstel maar dat zal vast helemaal goedkomen binnenkort. We hopen jou snel weer te mogen verwelkomen op ons opleidingsinstituut om de gratis lesdag te komen volgen. Tot snel!
Team Jolange

Score voor Jolange Opleidingen: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee