ge

SLECHTE SERVICE JE LEERT HELEMAAL NIKS HIER
ZE DOEN MAAR WAT EN INNEN GELD!
ONVRIENDELIJK AANSPREEKPUNT
NOOIT TE BEREIKEN OOK
NEE SORRY AFSCHUWELIJK
NOGSTEEDS BEN IK NIET KLAAR EN MOET IK AFMAKEN KRIJG IK GEEN REACTIE NERGENS!
DIE AAN DE TELEFOON ZITTEN ZITTER ER OOK VOOR SAUS WANT ZE BEWEREN DAT ZE NIKS WETEN EN OF KUNNEN DOEN DAT HET ALLEEN AFWACHTEN IS?! HEEL APART GANG VN ZAKEN ZO

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste GE,
Jouw situatie is bij ons bekend. Je bent zelf meerdere lessen niet aanwezig geweest. De laatste les kwam je wel en je had daarin verwacht dat de docent jou alles nog wel kon uitleggen wat je nog moest inhalen. Dit is onmogelijk, en dat is jou ook uitgelegd. We hebben aangegeven te gaan kijken wat er voor jou mogelijk is, zodat jij lessen kunt inhalen. Dit duurt helaas wat langer dan wenselijk is voor je, dat begrijpen we. Toch is er meerdere keren door onze medewerkers aan de balie en door de telefoon een beroep gedaan op je geduld en heel duidelijk aangegeven dat we ermee bezig zijn maar op dit moment nog geen nieuwe startdata voor jouw inhaallessen kunnen geven en dat we hierop terugkomen. Je geeft aan dit vervelend te vinden, en ook dat snappen we natuurlijk heel goed. Maar dat jij deze ochtend onze collega aan de telefoon uitscheldt in de meest heftige vorm, is iets wat wij op geen enkele manier, gelijk of ongelijk, ongeacht jouw situatie, in geen enkel geval, bij Jolange Opleidingen zullen accepteren.
De Planning is momenteel in beraad of zij, gezien de nare verstandhouding die je nu zelf hebt gecreƫerd, je nog een passend voorstel kunnen doen voor het inhalen van de lessen. We streven nog steeds naar een oplossing voor je. Je hoort binnen 14 dagen de uitkomst.
Team Jolange

Score voor Jolange Opleidingen: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee