Lucinda

Helaas voor een opleiding ingeschreven maar kon uiteindelijk niet deelnemen aan de opleiding waarvoor ik zelf had ingeschreven Meso gun masterclass blijkbaar moest je hiervoor nog een volg opleiding hebben van Meso gun therapie . Dat was de eerste teleurstelling toen ik binnen kwam vervolgens moest ik nog een meso gun Twv 120 euro betalen waar ik niet op gerekend had en nergens kon ik die prijzen terug vinden (huur van de mesogun) wat ik eigenlijk geen normale prijs vind voor paar uurtjes om een apparaat te huren. Ik vond dat ik niet netjes door personeel van Jolange ben ontvangen met uitzondering van Robin die heeft alsnog een goede duidelijke uitleg voor cursus en al mijn vragen netjes beantwoord. Ik heb meerdere opleidingen hier gevolgd maar dit nog niet meegemaakt. Erg teleurstellende dag meegemaakt en vooral het personeel van de winkel die mij erg boos heeft gemaakt!

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Lucci,
Wat jammer dat je onze website (waar alles staat beschreven) niet leest.
Aangezien je bij je inschrijving ook nog eens alle documenten ontvangt, waarin alles nogmaals duidelijk staat aangegeven! Begrijpen wij niet wat we nog meer moeten doen om het jou nog duidelijker te maken hoe onze school werkt. Jammer dat je geen contact met ons hebt opgenomen waarbij we konden kijken wat we voor jou hadden kunnen doen. Hieronder nogmaals de tekst van de website:
Vooropleiding
Meso Gun Therapie
Opleiding te volgen vanaf 16 jaar en ouder --> Dit staat duidelijk aangegeven op de pagina bij informatie
Let op: heb je gekozen om een apparaat te huren? Het apparaat is te huur bij www.dermacodes.nl --> Dit staat duidelijk aangegeven bij je inschrijving
Hopelijk lees je volgende keer de website beter om teleurstellingen te voorkomen.
Team Jolange

Score voor Jolange Opleidingen: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee