Ajla

Ik heb de cursus extantions bij hun gevolgd ik raad het af als je echt profecioneel aan de slag wilt gaan want het was het niet waard. ik ben zelf een kapster en heb meerdere cursussen gedaan maar deze was oprecht echt de slechtste je krijgt een certificaat terwijl je eingelijk bijna tot aan niks weet. Ik heb hun een mail gestuurd om dit aan te geven op een nette manier en tot de dag van vandaag heb ik geen reactie gekregen en telefonisch zijn ze zegmaar elke x gesloten en niet bereikbaar. Spullen zijn zwaar slechte kwaliteit en boekje moet je zelf uitprinten en mee nemen. De docent zelf die leest uit dat boekje voor geen voorbeelden niks hoog kwalitatief niks van deze tijd met een PowerPoint presentatie of voorbeelden, als ze wat liet zien hoe we het moesten in zetten was het op de pop van de cursist en niet haar eigen spullen . … Etc .. ik raad het dus echt oprecht af en ik ga hier werk van maken om mijn geld terug te krijgen.

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Ajla,
Vervelend om te horen dat de opleiding niet naar wens was. We hebben je een uitgebreide mail gestuurd met daarin een reactie op jouw aangegeven punten. Hierin hebben wij ook aangegeven dat je de opleiding kosteloos mag overdoen. Hopelijk ga je in op ons aanbod en kunnen we jouw negatieve ervaring omzetten naar een positieve.
Team Jolange

Score voor Jolange Opleidingen: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee